مرامنامه گروه آریاصنعت

 

گروه آریاصنعت، مشتریان را اصلی ترین سرمایه و دلگرمی خود می داند از این رو همواره چهار اصل را در برنامه کاری خود مدنظر قرار می دهد:

  • تعهد و نظم در کار
  • کیفیت محصولات
  • خلاقیت و نوآوری
  • مشتری مداری

 

۱- تعهد و نظم در کار:

تحویل به موقع کالا و انجام به موقع خدمات از اصول بسیار مهم در روند اجرای پروژه و نقش تعیین کننده ای در معاملات این گروه دارد که رعایت این اصل در وفادار نگهداشتن مشتریان قدیمی و جلب مشتریان جدید بسیار تاثیرگذار است لذا همه کارکنان آریاصنعت از سطوح مدیریتی تا اجرایی، تعهد و نظم را وظیفه اصلی خود می دانند و در پایبندی به آن می کوشند.

۲- کیفیت محصولات:

هدف ما این است تا بتوانیم با رویکرد و تقویت تولید ملی، بهبود مستمر کیفیت محصولات و رضایت مندی مشتریان، محصولاتی با بهترین کیفیت که قابل رقابت با محصولات خارجی باشد تولید و به مشتریان داخلی و خارجی عرضه نماییم.

۳- خلاقیت و نوآوری:

ما بر این باوریم تولیدکنندگانی که به طرح های قدیمی و موجود بسنده می کنند محکوم به خروج از چرخه رقابت هستند از همین رو با بهره گیری از دانش روز، استانداردهای بین المللی و تکیه بر تخصص و مهارت نیروهای متخصص و کارآمد، قبل از هر اقدامی بر اصول نوآوری، بهینه سازی، کارا بودن و ارتقا لحظه به لحظه محصولات و خدمات مان می اندیشیم و تغییرات را در راس امور خود قرار داده ایم و از این رو تلاش می کنیم تا جایگاه خود را در میان رقبای محترم استوارتر کنیم.

۴- مشتری مداری:

بقای ما در گرو جلب اعتماد، رضایت و حفظ روابط بلند مدت و عمیق با مشتریان است به همین منظور گروه آریاصنعت تمامی سعی و تلاش خود را می کند تا در فضایی آکنده از احترام، عدالت و انصاف، نیازها و انتظارات حال و آینده مشتریان را درک و برآورده نماید و به این اعتقاد داریم حق همیشه با مشتری است.

مرامنامه