آسانسورهای کارگاهی در صنایع

این مطلب جهت آشنایی با آسانسور و بالابرهای کارگاهی و نقش آن ها در صنایع گوناگون و کاربردی که در این صنایع چه در زمینه راندمان کار، بهبود کیفیت و ایمنی و همین طور بهینه سازی کار پرسنل و سرعت بخشیدن به انجام کار دارند تنظیم شده است. در این مقاله گروه آریاصنعت قصد دارد شما را با کاربرد آسانسور کارگاهی در صنایع مختلف آشنا نماید.

 

آسانسور کارگاهی در صنایع

کاربرد آسانسور کارگاهی (بالابر) در صنعت کشاورزی و سیلوها

صنعت کشاورزی از جمله صنایعی محسوب می شود که در هر کشوری از اهمیت به سزایی برخوردار است. مراحل کاشت، برداشت، نگهداری و ذخیره سازی غلاتی مانند گندم و دانه های دیگر از بخش های این صنعت محسوب می شود.

با عنایت به این که دانه هایی مانند گندم و … در سیلوهایی حفظ و مراقبت می شوند که از ارتفاع بسیار زیادی برخوردار هستند و از آن جا به نقاط مختلف کشور انتقال مییابند و با توجه به این نکته که در هنگام جابه جایی، محل های نگهداری و انبارهای موقتی نیز تعبیه  شده است و این سازه ها نیز دارای ارتفاع زیادی می باشند لذا جهت حمل و نقل و انتقال دانه ها به سیلوها و انبارهای مرتفع از بالابر یا آسانسورهای مرتفع استفاده می شود و پرسنل این گونه جاها برای دسترسی آسان به بالای این باکت ها و سازه ها نیاز به حرکت عمودی دارند.

لذا برای این منظور از ماشین های گوناگون مانند لیفتراک و یا طناب های بالا برنده بهره می گیرند. اما راه بهتری برای دست یابی به حرکت های عمودی وجود دارد و آن استفاده از بالابرهای کارگاهی چرخ دنده ای می باشد. اما دلیل این پیشنهاد چیست؟

اول این که آسانسور یا بالابرهای کارگاهی قابلیت نصب روی انواع سازه ها را دارند و دوم به دلیل نصب آسان احتیاجی به جرثقیل ندارند.

 

خرید آسانسور کارگاهی

جهت کسب اطلاعات بیشتر هم اکنون می توانید با کارشناسان آریاصنعت تماس حاصل فرموده و  شرایط و اطلاعات تکمیلی جهت پروژه خود را توضیح دهید.

در صورت درخواست مشتری آسانسور کارگاهی قابلیت افزایش ارتفاع و ظرفیت باربرداری را دارا می باشد.