تاریخچه آسانسور کارگاهی

آسانسور های کارگاهی نقش بسیار مفیدی در سهولت و تسریع پروژه های ساختمانی دارند. در این مقاله به بررسی تاریخچه آسانسور کارگاهی می پردازیم، با آریاصنعت همراه باشید.

 

تاریخچه آسانسور کارگاهی :

یکی از شرکت های معتبر در عرصه ساخت ماشین آلات صنعتی شرکت آلیماک می باشد.

این شرکت در دهه چهل میلادی در کشور سوئد پایه گذاری شد و در زمینه ساخت و تولید بالابرهای صنعتی و ساختمانی شروع به فعالیت و تولید نمود.

در دهه ۵۰ نخستین آسانسور خود را وارد بازار کرد. در دهه ۶۰ با بهره گیری از فن آوری های روز دنیا موفق شد بالابرهایی به بازار عرضه کند. این بالابرها مجهز به چرخ دنده و کابین های سرنشین بودند که با حرکت در جهت عمودی امکان دسترسی آسان به طبقات را فراهم می ساخت.

شرکت آلیماک با چشم اندازی وسیع و گسترده و با توجه به بازار جهانی سعی کرد محصولات خود را به مناطق مختلف دنیا معرفی کند. همچنین با توجه به نیازهای مشتری خدمات عالی و فوق العاده ای را برای محصولات خود عرضه نماید.

فعالیت این شرکت در این خصوص بین سال های  ۱۹۶۸ تا ۲۰۰۱ روز به روز گسترش یافت.

آسانسور کارگاهی
                                                                               شرکت مدیریت ساخت تجارت آسانسور کارگاهی دو تن طرح آریا

 

تاریخچه آسانسور کارگاهی آلیماک در دهه ۷۰ 

آلیماک در دهه ۷۰ حتی موفق به ساخت بالابرهایی شد که مورد نیاز صنعت دریایی بود و این امکان را یافت تا در این زمینه نیز خود را به عنوان یک برند معتبر و خلاق مطرح سازد.

این شرکت در سال ۲۰۰۱ بنا به ضرورت و گسترش فعالیت عملیاتی و صنعتی خود با یک شرکت هلندی به نام HEK وارد مذاکره شد که آن ها نیز در زمینه آسانسور و بالابرهای کارگاهی فعالیت میکردند و بعد از ادغام با شرکت فوق، شرکت جدید به نام ALIMAK-HEK نام گذاری گردید.

گسترش و فعالیت این شرکت روز به روز افزایش یافت تا این که در سال ۲۰۰۶ در کشور چین شرکت تازه ای تاسیس نمود و حتی واحد های تولیدی خود را تا ایالت تگزاس گسترش و توسعه داد.

از کشورهایی که تاکنون شرکت آلیماک موفق به کسب بازار آن ها شده می توان به برزیل، هند و روسیه اشاره کرد. کشورهایی همچون هند و برزیل از جمله کشورهایی محسوب می شوند که این شرکت بین سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ موفق به افتتاح و تاسیس دفاتر خود در آن ها شده است.

آلیماک در عرصه تولید آسانسورهای کارگاهی از مطرح ترین برندهای جهانی است که با بهینه سازی تولیدات و محصولات خود هر روز بر کیفیت و ارتقای سطح کیفی محصولات خود کوشیده و در سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ در کشورهایی مانند سوئد و چین بهینه سازی تولیدات خود را سر لوحه کارش قرار داده است.

شرکت آلیماک در کشور ما نیز نام آشنایی است و سابقه فعالیت طولانی دارد.

این شرکت همواره با شاخص هایی مانند تعهد به کار، کسب رضایت مشتریان و خدمات پس از فروش و با بهره گیری از تکنسین های ماهر و کار آزموده، همواره خود را به عنوان یک برند ویژه معرفی نموده است.

 

خرید آسانسور کارگاهی

چنانچه قصد مشاوره ، خرید ، نصب و راه اندازی و سرویس و نگهداری آسانسور کارگاهی را دارید می توانید هم اکنون با کارشناسان آریا صنعت تماس حاصل فرموده و شرایط و اطلاعات تکمیلی جهت پروژه خود را توضیح دهید.

در صورت درخواست مشتری، آسانسور کارگاهی قابلیت افزایش ارتفاع و ظرفیت باربرداری را دارا می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *