انواع میکسر در بچینگ پلانت

انواع میکسر بچینگ پلانت : میکسرهای گوناگونی برای مخلوط کردن مواد تشکیل دهنده ی بتن طراحی و تولید شده است که هرکدام از آن ها مزایا و معایب خود را دارند.

  •  میکسر افقی (توین شفت): میکسر توین شفت بهترین کیفیت میکس نسبت به انواع دیگر را دارد. از این میکسر به خاطر کیفیت بالا در تولید بتن مقاوم استفاده میشود. میکسر توین شفت دارای ظرفیت های ۱ تا ۶ متر مکعب تولید و استفاده می شود.
  • میکسر عمودی (پن میکس): این نوع میکسر معمولاً در کارخانه های قطعات پیش ساخته و بلوک های رنگی استفاده می شود. مزیت این میکسر این است که در موقعیت تغذیه و تخلیه مصالح انعطاف زیادی دارد. پن میکسر در ظرفیت های ۷/. تا ۳ متر مکعب ساخته و ارائه می شود.

با ورود نوع پیشرفته ای از میکسرهای عمودی که به پلنتری سیاره ای شهرت دارد، از پن میکسر بتدریج استقبال کمتری شد و جای خود را به نوع پلنتری با توانایی و کیفیت بالا داده است.

  • درام میکسر: این نوع درام میکسر یکی از قدیمی ترین و پر استفاده ترین نوع میکسر می باشد. از درام میکسر معمولاً در کارخانه های ساخت و فروش بتن آماده استفاده می شود. ظرفیت درام میکسر بین ۷/. تا ۹ متر مکعب است.
  • میکسر تک محور (سینگل شفت): میکسر تک محور نوع کوچکتر میکسرهای توین شفت (دو محور) می باشد. این نوع میکسر دارای یک محور بوده و در کارخانه های ساخت قطعات پیش ساخته، بلوک های رنگی و همچنین کارخانه های تولید دام و طیور کاربرد دارد. ظرفیت میکسر تک محور ۵/. تا ۵/۲ متر مکعب ساخته و به کار گرفته می شود.انواع میکسر بچینگ

خرید بچینگ پلانت

چنانچه قصد مشاوره ، خرید، مونتاژ، دمونتاژ، نصب و راه اندازی و یا سرویس و نگهداری بچینگ پلانت ( دستگاه تولید بتون آماده ) را دارید می توانید هم اکنون با کارشناسان آریا صنعت تماس حاصل نمایید، گروه آریاصنعت در هر مکان و هر زمان پاسخگوی نیازهای مشتریان محترم می باشد.