خطرات و ایمنی تاورکرین

خطرات نصب تاورکرین : لازم بذکر است تاورکرین خطرناک ترین دستگاه موجود در تاریخ ماشین آلات ساختمانی شمرده می شود.

تاورکرین یکی از ماشین آلات ساختمانی می باشد که برای خود مجموعه مستقلی دارد. تاورکرین ماشینی با راندمان بسیار زیاد برای عملیات ساخت و ساز بناها و برج های مرتفع محسوب شده و اغلب به همراه آسانسور کارگاهی به صورت مکمل یکدیگر عمل می کنند.

تاورکرین در پروژه های بزرگ و مهمی همچون پتروشیمی، شرکت نفت، پل سازی و تونل سازی نقش و کاربرد ویژه ای دارد.

از تاورکرین یا همان جرثقل های برجی به روش های مختلف استفاده می شود. همچنین مراحل نصب و پیاده سازی تاورکرین و جمع آوری آن پس از پایان پروژه نیز اشکال متفاتی در بردارد.

خطرات نصب تاورکرین

مواجهه شدن با خطر چه در مرحله نصب و راه اندازی یا در مرحله جمع آوری تاورکرین هر لحظه وجود دارد.

در نتیجه با در نظر داشتن تمام جنب های فوق تاکید می شود از سنسورها و رادارهای ایمن و افراد متخصص و با تجربه، برای رسیدن به اهداف، تعداد تلفات را با رعایت نکات ایمنی به حداقل رساند.

از آن جایی که این دستگاه قابلیت و نیروی بسیار زیادی در خصوص جا به جایی اجسام سنگین از خود نشان می دهد برای مهندسین پروژه های برج سازی از اهمیت به سزایی برخوردار است.

در کنار باربرداری و جا به جایی اجسام سنگین به وسیله این دستگاه، توجه به این نکته نیز ضروری است که هنگام استفاده از تاورکرین همواره باید به نکات ایمنی آن نیز توجه کرد تا با خطرات کمتری مواجه شد.

خرید، مونتاژ و دمونتاژ تاورکرین

گروه آریاصنعت با ۳۵ سال سابقه درخشان در زمینه تولید و ساخت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی از قبیل بچینگ پلنت (دستگاه تولید بتون آماده) و آسانسور کارگاهی و به عنوان بزرگترین واردکننده تاور کرین های پتن نو و دست دوم (مستعمل) ارائه دهنده خدمات زیر می باشد و افتخار دارد تا در هر زمان پاسخگوی نیازهای مشتریان عزیز باشد.

  • مشاوره ، خرید و فروش تاورکرین
  • نصب و راه اندازی تاورکرین
  • مونتاژ تاور کرین
  • دمونتاژ تاور کرین
  • سرویس و نگهداری تاور کرین