مزایای آسانسورهای کارگاهی

مزایای آسانسورهای کارگاهی : آسانسور کارگاهی دستگاهی است که وظیفه بالا و پایین بردن افراد، مصالح، ابزارها و دستگاه ها و ماشین آلات کوچک در کارگاه های ساختمانی کوچک را به عهده دارد. آسانسورهای کارگاهی یا بالابرها به جهت ایجاد ایمنی و امنیت مناسب و همچنین استحکام بسیار بالایی که دارند یکی از کاربردی ترین ماشین ها در پروژه های ساختمانی محسوب می شوند. حمل و نقل و نصب آسانسورهای کارگاهی در مکان های جدید بسیار راحت و آسان می باشد.

این بالابرها هیچگونه محدودیتی در ارتفاع نداشته و حتی برای برج های بسیار مرتفع نیز قابل استفاده اند. اما برای سازه هایی با طبقات کم، استفاده از از این ماشین ها از لحاظ اقتصادی به صرفه تر می باشد، به این مفهوم که دارای صرف هزینه ی مناسب و کم خواب شدن سرمایه اولیه می باشد.

آسانسورهای کارگاهی دارای دو قسمت سازنده اصلی، ریل و کابینی که به سیستم پاراشوت مجهز می باشد است. در صنعت ساختمان سازی، ایمنی افراد همیشه در اولویت اول قرار دارد و مجهز بودن این دستگاه به سیستم پاراشوت، ایمنی این دستگاه را نسبت به سایر بالابرهای کارگاهی مرسوم در بازار در سطح بالاتری قرار می دهد.

باید توجه داشت که همه آسانسورهای کارگاهی در بازار دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. لذا هنگام خرید به این نکته توجه کافی شود.

انواع آسانسورهای کارگاهی و انواع نصب

آسانسورهای کارگاهی دارای دو دسته کلی هستند. دسته اول آسانسورهای کارگاهی می باشند که بر روی نمای ساختمان نصب می شوند و از قطعات سه متری قابل مونتاژ تشکیل شده اند. نوع حرکت این آسانسورها به صورت کششی و یا سیستم راک پینیون ( دنده و چرخ دنده) می باشد.

دسته دوم آسانسورهای کارگاهی می باشد که به چاهک احتیاج دارد و مجهز به ریل های استاندارد بوده و این باعث حرکات بسیار نرم و روان آسانسور می شود. از این آسانسور ها در گودبرداری ها و حفاری ها نیز بهره می گیرند.

این آسانسورها این قابلیت را دارند که در پایان پروژه ساختمانی اتاقک آسانسور کارگاهی را از چاهک بیرون آورده و به جای آن آسانسور نفربر اصلی جایگزین شود. بایستی در هر دو نوع آسانسورهای فوق از حفاظ پیرامون استفاده کرد. محل نصب این حفاظ در محلی که کابین آسانسور در آن جا توقف می کند بوده و باعث جلوگیری از تصادف و برخوردهای احتمالی افراد یا ماشین آلات با کابین آسانسور می شود. در واقع خط مرزی محدوده ی آسانسور به وسیله حفاظ پیرامون تعیین می شود.

خرید آسانسور کارگاهی

چنانچه قصد مشاوره، خرید، نصب و راه اندازی آسانسور کارگاهی را دارید می توانید هم اکنون با کارشناسان آریا صنعت تماس حاصل فرموده و شرایط و اطلاعات تکمیلی جهت پروژه خود را توضیح دهید.

در صورت درخواست مشتری آسانسور کارگاهی قابلیت افزایش ارتفاع و ظرفیت باربرداری را دارا می باشد.