نحوه کار جرثقیل های برجی

نحوه کار جرثقیل های برجی : تاورکرین ها یا جرثقیل های برجی جز لوازم ثابت و رایج در مکان های ساختمان سازی بزرگ هستند. آن ها اغلب اجسام را صدها متر بالا می برند و میتوانند به فاصله دوری انتقال دهند. کاربر ساختمانی از تاور کرین برای بلند کردن فولاد، بتون، ابزارهای بزرگی مانند ژنراتورها و مشعل های استیلنی و انواع مختلفی از مواد ساختمانی دیگر استفاده می کند.

نحوه کار جرثقیل های برجی

همه تاورکرین ها دارای قطعات پایه ای یکسانی هستند. پایه آن لایه بتونی بزرگی است که دکل به آن پیچ شده است تا آن را پشتیبانی کند. پایه به دکل ( یا برج) متصل می شود که ارتفاع تاور کرین را مشخص می کند. دکل از بالا به واحد slewing متصل شده است که دارای موتور و چرخ دنده است که به جرثقیل اجازه می دهد تا بچرخد.

 

واحد slewing سه قسمت دارد:

یک بازوی افقی بلند یا بازوی کار است که بخشی از جرثقیل است که بار را حمل می کند. ترولی در طول بازو حرکت می کند و بار را به سمت مرکز جرثقیل یا بیرون از آن منتقل می کند. بازوی ماشینی افقی کوتاه تر که موتورهای جرثقیلی و الکترونیک و همچنین وزنه های بزرگ بتونی متعادل کننده دارند.

کابین اپراتور: بازوی ماشینی شامل موتوری است که بار را بلند می کند و کنترل الکترونیکی انجام می دهد تا آن را حرکت دهد و کابلی دارد که موتورهایی که واحد slewing را حر کت می دهند در بالای چرخ دنده بزرگ قرار گرفته اند.

 

خرید، مونتاژ و دمونتاژ تاورکرین

جهت خرید جرثقیل برجی می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید، گروه آریا صنعت با ۳۵ سال سابقه درخشان در زمینه تولید ، نصب و راه اندازی و سرویس و نگهداری انواع جرثقیل برجی عرضه کننده انواع تاورکرین ، جرثقیل برجی ، دستگاه تولید بتن آماده و بچینگ پلانت می باشد.