تاریخچه تاورکرین پتن

تاریخچه تاورکرین پتن : زمانی که فاستین پتن در اواخر دهه بیست فروشگاه دوچرخه خود را فروخت کسی فکرش را هم نمیکرد که روزی یکی از مطرح ترین برندهای جهان در خصوص ساخت و تولید جرثقیل های برجی و تاورکرین را پایه گذاری نماید.

 

تاریخچه تاورکرین پتن

شرکت پتن بعد از به ثبت رساندن فرم ثبت اختراع در زمینه مصالح ساختمانی در فرانسه تاسیس شد و بین سال های ۱۹۳۰ تا ۱۹۳۵ نه تنها تاورکرین خود را به بازار عرضه نمود، بلکه تاکنون بیش از صدهزار جرثقیل در سراسر دنیا در انحصار این شرکت قرار دارد.

هم اکنون پتن جزء شرکت های وابسته به گروه تولید منی تووک می باشد که در سال ۲۰۰۱ به این کمپانی ملحق و بیش از ۶۰ نوع و مدل از جرثقیل ها و تاورکرین های خود را در کشورهایی نظیر ایتالیا، فرانسه، چین و پرتغال به ساخت، تولید و بهره برداری رسانده است.

نوآوری و خلاقیت این شرکت در این است که برای پروژه های مختلف، محصولات خاص و گوناگونی طراحی و بعد از تولید آن ها را از طریق شبکه فروش منی تووک به بازار جهانی ارائه می دهد.

با نگاهی گذرا به کارنامه و فعالیت شرکت پتن، دیدگاه تازه ای از فعالیت های این شرکت بر ما گشوده می شود. چراکه پتن افتخار داشته تاکنون در پروژه های عظیمی همچون سد سه دره در چین، پل راه اهن میلائو، بازسازی پل خلیج بین سان فرانسیسکو و اوکلند در آمریکا و یکی از مرتفع ترین برج های دنیا در دبی از تاورکرین های خود استفاده نماید.

تاریحچه تاورکرین پتن

تاریخچه تاورکرین پتن

مرتفع ترین و بزرگترین تاورهای این شرکت از نوع  slewing cranes هستند که ظرفیت جا به جایی بیش از ۸ تا ۶۴ تن بار را دارند و این جرثقیل ها معمولاٌ برای پروژه های بزرگ با قابلیت ۱۶۰ تن به شکلی سفارشی طراحی و تولید می شوند.

اگرچه تاورکرین های پتن در عملیات سدسازی، ایستگاه های برق، پروژه های کشتی سازی و پل سازی کاربرد دارند ولی در پروژه  های ساخت و ساز سنتی نیز می توان ردپایی از جرثقیل های این شرکت یافت.

در کنار برندهای گوناگون و متنوع جرثقیل هایی مانند لیبهر، کومانزا، ریشیر، یانگ مائو و زوم لاین تنها پتن موفق به کسب فروش محصولات خود با این وسعت و گستردگی در بازارهای جهانی شده است. و جالب است بدانید بیش از  ۹۰ درصد تاورکرین های کشور خودمان را تاورکرین شرکت پتن تشکیل می دهد.

 

خرید تاورکرین پتن :

گروه آریاصنعت با ۳۵ سال سابقه درخشان در زمینه تولید و ساخت ماشین آلات ساختمانی از قبیل بچینگ پلانت و آسانسور کارگاهی و به عنوان بزرگترین واردکننده تاورکرین های پتن نو و دست دوم ( مستعمل ) ارائه دهنده خدمات زیر می باشد و افتخار دارد تا در هر زمان پاسخگوی نیازهای مشتریان عزیز باشد:

  • مشاوره ، خرید و فروش تاورکرین
  • نصب و راه اندازی تاورکرین
  • مونتاژ تاور کرین
  • دمونتاژ تاور کرین
  • سرویس و نگهداری تاورکرین

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *